blondehair.blogg.se

Morsdag

Publicerad 2015-05-31 11:46:11 i Allmänt,

Hej!
Idag är det sista maj, helt sjukt att det blir första sommarmånaden imorgon. Det är dessutom morsdag idag, grattis världens bästa mamma. Min mamma har alltid ställt upp för mig fastän jag kanske inte varit den lättaste att leva med alla gånger..
Dagen började iallafall i stallet med mamma dagen till ära. Var dock där en kortis för mamma hade bråttom så hon fixade allt och under tiden red jag ut en sväng i skogen och busade med min prinsessa. Nu ska jag snart göra lunch och ta det lite lugnt innan jag ska göra mig iordning. Efter det ska vi till en typ arkitekt, spännande spännande. Direkt efter det åker vi till farmor och farfar där det blir eftermiddagsmellis. Vi kommer att hansla mat på hemvägen och när vi kommer hem därifrån ska jag och min bror laga en morsdag middag till familjen. Mysigt. 
 
Min fina mamma i Miami <3

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-05-31 14:23:26

Åh så himla fin bild på din mamma! Blir verkligen ressugen när jag ser den bilden då jag vill ha värme och sol nu tack! Det är som sagt första juni imorgon redan men några vidare direkt sommarkänslor har man ju inte när man kikar ut genom fönstret och ser regnet ösa ner! Men pappa sa att dom lovat fint väder till helgen så vi får hoppas på det hihi :) <3

Hoppas du får en helt underbar dag tillsammans med din mamma och familj idag! Mängder av kramar till dig vännen min <3<3

Svar: Ja, visst blir man ressugen när man tittar tillbaka på gamla resebilder :) Åh, vad härligt hoppas verkligen värmen kommer nu. Mm, dagen har varit bra. Hoppas din också varit det :) Kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela