blondehair.blogg.se

Min fredag

Publicerad 2015-05-15 21:15:00 i Allmänt,

Godkväll!
Min fredag började i stallet där jag som vanligt fixade allt och red ut min lilla sessa. Solen sken och vi hade en mysig ritt som jag vet att vi båda uppskattade. Därefter fick jag skynda mig lite för att göra mig iordning och äta innan jag och mamma åkte upp till östra och faktiskt hade ett samtal tillsammans med min bahandlare. Jag tycker det var givande och bra för oss båda. Sedan 15.00 har jag jobbat hela eftermiddagen och kvällen, men jag slutade 21 istället för 21.30 så det var skönt med tanke på att det var ett väldigt krävnade arbetspass idag. Det kan man inte tro kanske när jag jobbar hemifrån, men det var det!
För tillfället står Let´s Dance på i bakgrunden och jag tänkte snart göra kvällsmat och setta på Modern Family men först ska jag ta ur linserna och sminka av mig, så himla skönt.
 
Här kommer dagens 3 + också;
*  Vädret, solen har strålat och allt är så grönt. Jag blir så glad då.
*  Dagens samtal med S, det var skönt att få prata av sig lite.
* Jag har haft en ganska bra kroppsbild idag, det behövs nu inför mitt jättekvällsmål jag snart tänkte inta.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2015-05-16 12:29:28

Kan du inte lägga upp mer matinlägg? Typ mellisar och sånt? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela