blondehair.blogg.se

Massa hantverkare

Publicerad 2015-05-28 12:31:04 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag i köket och väntar på att min lunch i ugnen ska bli klar. Samtidigt sitter pappa här + två hantverkare som ska byta vår kran i köket. Om en liten stund kommer ytterliggare en hantverkare eller något som ska kolla i grunden. Jag har inte varit i stallet ännu för vi har ju bara två bilar och pappa behövde ena och brorsan andra. Men nu har ju pappa kommit hem så hans bil är ledig. Ska dock inte åka ut förrän efter mellis eftersom jag sedan tar in ponnyn för dagen. Vädret har varit kasst idag och jag har bara sett på serier, promenerat en kortis med hunden och tömt diskmaskinen typ. Är så himla rastlös och varit ledig i 4 dagar. Det ska bli så himla skönt att börja jobba på måndag igen. Nästa vecka har jag verkligen fullt upp, kul. 
 
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela