blondehair.blogg.se

Måndag

Publicerad 2015-05-11 14:14:59 i Allmänt,

Hej!
Denna vecka är jag ledig måndag-onsdag (jobbar resterande dagar) så denna måndag började i stallet. Red ett dressyrpass i paddocken vilket gick ganska bra, fixade allt och fodrade hästarna innan jag åkte hem och promenerade Molly, duschade, tvättade sminkborstar och åt lunch.
Nu har jag tagit det lugnt en stund men tänkte ta och dammsuga mitt rum, bädda rent samt gå ut med hunden innan det är mellis dax. Denna dagen blir med andra ord väldigt lugn. I eftermiddag ska vi bara ut och lämna hästtransporten i stallet eftersom mamma besiktade den idag och det är typ det som händer. Imorgon är det ju vägning igen, för första gången hoppas jag att vågen ska vara uppåt. Vill verkligen göra allt det jag drömmer om, och då kan jag inte vara så här låst med maten samt ha ett svagt hjärta. 
 
Dagens goda, vegetariska lunch. En linsbiff från Hälsans Kök (första gången jag åt den, sååå god), ungsbakade rödbetor och morötter samt lite kvarg med dill.

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-05-11 14:35:58

Vad härligt att du är ledig idag och ett par dagar framöver. Själv så är jag hemma hela dagarna utan varken plugg eller jobb då jag inte riktigt har krafter till det ännu men jag hoppas motivationen och lusten kommer med tiden och att jag snart får orken att börja plugga igen. Låter som du haft en mysig förmiddag med en tur till stallet och sedan en god lunch! Ser verkligen jättegott ut! :) Hoppas du får en fortsatt bra dag och att du får slippa onödiga och jobbiga känslor <3 Mängder av kramar till dig vännen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela