blondehair.blogg.se

Måndag - ny vecka, nya möjligheter

Publicerad 2015-05-25 14:51:02 i Allmänt,

Hej!
Som det ser ut nu är jag faktiskt ledig hela denna veckan. Det var väldigt längesen så kan faktiskt bli lite skönt, fast jag har givetvis sagt till min chef att om det blir någon sjuk/mycket att göra är jag alltiid tilgänglig haha. Dagen började iallafall att jag körde brorsan till sitt jobb och åkte sedan direkt ut till stallet. Red ut i det härliga vädret och fixade sedan allt innan jag åkte hem och promenerade en kortis med hunden. På tala om Molly, hon har verkligen repat sig från operationen nu och är så pigg och glad, det är så himla skönt att se. Sen dess har jag bara ätit lunch, sett på serier och målat mina naglar. Nu är det snart dax för mellis och vid halv 5 ska jag möta upp mamma för att åka och handla veckans mat. 
Är nervös inför vägningen imorgon, veckan som varit var faktiskt riktigt jobbig och motivationen dalade lite. Tyckte ändå jag har ätit ganska bra men min kropp har väldigt lätt att tappa om jag fuskar/rör på mig mer än vanligt. Men motivationen börjar komma lite igen så jag är taggad!
 
Jag och Molly 2013 tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela