blondehair.blogg.se

Mall Cop 2

Publicerad 2015-05-04 21:06:47 i Allmänt,

Idag var ju jag och min bror på bio. Vi ville gå på en klockan 15 så då fick det bli Mall Cop 2. Den handlade om  en säkerhetsvakt som var på en gala för vakter i Las Vegas och där på hotellet begicks samtidigt ett inbrott av maffian där de stal konst samt hade kidnappat säkerhetsvaktens dotter som kommit på dem. Det var endel humor och en komedifilm. Ibland var det dock väldigt mycket"fake scener" där människorna flög kors och tvärs. Tyvärr var det bara jag och min bror samt 2 personer till i bion vilket gjorde att stämmningen inte var den bästa. Jag tror att om det hade varit mer folk så hade det blivit lite roligare.
Den var helt okej iallafall och jag ger den 2,5 av 5.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela