blondehair.blogg.se

Lugn kväll

Publicerad 2015-05-22 19:42:46 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar i ugnen (linsbiffar med rotfruter) samt att min bror ska komma hem från jobbet med sin pizza så att vi kan äta. Våra föräldrar är på landet till imorgon så vi ska bara ha en slappkväll idag vilket ska bli så skönt. Ska se ikapp på Lyxfällan och Hela Kändis Sverige Bakar. Ponnyn får vila idag, tyvärr. Då vi bara har två bilar och mina föräldrar har den ena och brorsan andra och inte kommit hem än blir det lite sent att åka ut vid åtta en fredagkväll. Har ju ca 1mil  till stallet utan bussförbindelser så bil är ett måste. Så vi hade rödservice på Nobless idag. När jag kom från jobbet vid 18-tiden tog jag en pw i drygt en halvtimma med en podd i öronen, så himla skönt att andas lite. 
 
Nu måste jag ta ut maten, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela