blondehair.blogg.se

Läkarbesök m.m.

Publicerad 2015-05-19 20:39:37 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hejsan!
Dagen började som vanligt i stallet där jag träffade Märta och promenerade min lilla ponny med Fredagspodden i öronen. När jag vaknade vräkte regnet ner men i stallet var det fint vilket var väldigt skönt. Kom hem och gjorde mig iordning innan jag åkte till östra. Det gick bra, vill ju upp nu, men ändå långsamt. Hade gått upp 400g nu på en vecka vilket jag kan acceptera så det är skönt. Men som min behandlare sa, just nu ligger jag några hekton under den vikten jag skrevs in på kliniken i augusti/september förra året. Sedan gick jag ju i och för sig ner mycket men det fick mig ändå en liten tankeställare. 
Sedan åkte jag in till stan och mötte upp Emma o Michelle. Åt eftermiddagsmellis på stan (en questbar) och köpte lite smink osv. Vi hade väldigt trevligt. När jag sedan kom hem har jag sett på Kardashians (håller på med Bruce del 2 just nu men den buffrar så den får laddas) samt ätit middag och spelat yatzy.
 
Jag har gjort en ny kategori med dagens positiva eftersom jag försöker skriva det varje dag. Så från och med nu kommer man lätt kunna kategorisera det. Här kommer dagens positiva;
* Att träffa Märta i stallet, det gör mig glad, hon är så härlig och berättade positiva saker om hösten.
* Läkarbesöket, nu ska anoreximonstret krossas!
* Mitt stan häng idag, träffa kompisar, shoppa smink och äta questbar. Like it all.
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-05-20 20:30:15

Du är verkligen inspirerande och så fantastisk! Verkligen. Jag undrar, räknar du kalorier? Om inte, några tips på hur man tar sig ut det/kommer ifrån det? Kramar

Svar: Hej!Jag skrev ett inlägg som kom upp i måndags om det. Kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela