blondehair.blogg.se

Jobb 9-15

Publicerad 2015-05-10 10:56:32 i Allmänt,

Hej!
Just nu ligger jag i sängen (haha) och jobbar men det är rätt gött. Om en liten stund kommer mormor & morfar hit så får väl ta ner datorn och umgås lite med dom parallellt då. Det är också snart dax för förmiddagsmellis. Ska jag vara ärlig har jag extremt svårt för det målet och äter det bara när jag är på jobbet för vanligtvis är jag alltid i stallet denna tiden annars men brukar då istället äta ett större eftermiddags mellanmål. Men med tanke på att jag är hemma så får jag väl äta något snart då. Fastän jag har mycket ångest hela tiden så är jag faktiskt motiverad att inte tappa mer utan vill verkligen må bättre. Jag brukar ha dålig motivation men denna har hållt i sig länge nu (sen i tisdags) så det känns bra.
Efter jobbpasset ska jag till stallet, om det fortfarande är uppehåll så tänkte jag ta med kameran (med minneskortet idag?!) och be mamma fota lite härliga galoppbilder!
 
Vi hörs senare med andra ord!
Tänkte samma plats och outfit, fast med sadel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela