blondehair.blogg.se

Helgen är slut

Publicerad 2015-05-31 21:31:01 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej!
Just nu sitter jag i soffan och fixar lite tidsinställda inlägg inför veckan. Kommer att ha mycket att göra men givetvis kommer jag uppdatera mellan allt. Efter det är det dags för kvällsmat strax och lite yatzy spelande och sedan måste jag lägga mig i rimlig tid. 
 
Här kommer dagens 3 +
* Vi hade en jättemysig morsdag middag idag, jag och min bror gjorde tre-rätters (åt dock bara huvudrätten) men det var smaskigt och trevligt.
* Jag och mina föräldrar (mest pappa) hade ett väldigt bra möte idag med en man inom fastighetsbranschen... ;)
* Det var längesen jag var hos min farmor & farfar så jag tror att dom uppskattade mitt besök idag jättemycket. Dessutom var en av mina kusiner där vilket jag inte visste om. Kul att träffas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela