blondehair.blogg.se

Dagens

Publicerad 2015-05-03 14:25:49 i Allmänt, Outfits,

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från stan efter några timmar med Linda. Vi shoppade och åt lunch o hade allmänt mysigt. Fick med mig ett par skor från NK, som jag visar imon, kul. Något som var mindre kul var att lägga 250kr på kalk. Jag har ju kalkbrist och mitt skelett är skört vilket gjort att jag har ätit 2 tabletter dagligen i ett halv år nu och var enligt min läkare tvungen att fortsätta med det. 
Nu ska jag iallafall snart äta mellanmål och därefter åka till stallet för att rida ett dressyrpass. Ikväll ska jag hem till Linda igen.  Här nedan kommer dagens outfit;
// Solglasögon - Rayban // Jacka - mammas gamla // Blus - Soaked in Luxury // Kjol - Zalando // Armband - Juicy Couture // Halsduk - Missoni // Väska - Michael Kors //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela