blondehair.blogg.se

Dagens positiva i vanlig ordning

Publicerad 2015-05-16 22:56:42 i Allmänt,

Det är faktiskt så att jag varje kväll tänker på det men de dagar då jag inte skriver om det positiva som hänt under dagen så kan jag helt enkelt inte komma på några bra grejer (= haft en väldigt jobbig dag)

* Mina föräldrar kom hem från landet. Mamma kom ju hem en snabbis igår när vi var på möte men åkte upp dit igen. Jag har inte ont av att vara ensam men det är ju alltid roligare och maten blir lättare när man inte är själv. Förtillfället är jag ju dock motiverad och har hållt min plan dessa dagar ändå! 

* Jag åt en sån god middag. Linsbiffar med klyftpotatis, kvarg och morötter. Supergott!

* Jobbet, kunderna var glada och jag fick massa ob, cash is king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela