blondehair.blogg.se

Dagens 3 +

Publicerad 2015-05-12 22:12:47 i Allmänt,

* Jag är glad över att Molly lever. Att hennes operation gick bra. Vi har ju haft henne i snart 13 år, man glömmer av att vara tacksam för det. 

* Mitt läkarbesök, förra veckan fick jag ju ett "hot" att om det inte vänder så får dom släppa mig till jag blir inlagd igen, eftersom jag bara har gått ner sen jag blev utskriven. Men jag har kämpat som en tok i veckan för jag vill verkligen gå kvar i öppenvården och gillar mina behandlare och vårt upplägg. Vill ju ha ett friskt liv. Så idag gav jag A och mig själv en liten knuff i rätt riktning.

* Mitt klännings köp idag. Shopping gör mig alltid glad när jag är nere. Visar bild på den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela