blondehair.blogg.se

Bra morgon

Publicerad 2015-05-27 12:21:32 i Allmänt,

Hej!
Min morgon spenderades i stallet, och det var så härligt. Solen strålade och ponnyn var fin (red först fram henne i paddocken och sedan galopperade jag + skrittade av på travbanan). Dessutom var det mycket människor i stallet idag, ibland när man är nere är det skönt när det är tomt i stallet men idag är jag glad och eftersom jag är en social person tycker jag det är jättekul med folk runt omkring mig (samtidigt som jag verkligen kan njuta av att vara själv hemma). Hunden fick en liten promenad när jag kom hem och sen dess har jag suttit och skissat på en eventuell sak för framtiden. Det blev jättebra så är exited haha. När mamma slutar jobbet sedan ska jag hämta upp henne så ska vi gå på stan en stund och sedan äta middag ute. Det ska bli jättemysigt. Tänkte göra en sminkning också som lär komma upp imorgon om den blir bra, och förhoppningsvis blir det lite shopping på stan så då kommer det också att dyka upp i det närmaste. Nu ska jag äta lunch och se på Modern Family.
 
Vi hörs!
 
En del av travbanan, vi har så grymma ridvägar/träningsmöjligheter där jag står. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-27 13:42:26

Kommer du göra några förändringar eftersom du gått ner en del i vikt? :( kämpa på kram

Svar: Denna veckan ska jag vara jättenoga att jag får i mig den kalorimängden vi har kommit överens om så hoppas jag verkligen att vågen inte visar neråt nästa vecka. Tack så mycket, kram!
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-05-27 13:48:37

Så himla härligt att ha en fin morgon och kunna starta den på bästa möjliga sätt som är i stallet! Måste vara en sådan frihet att kunna dra ner till stallet så fort tillfälle ges och göra det som man älskar allra mest :)<3 Hoppas din dag fortsätter i samma anda och att du får en superhärlig onsdag fina du! Massa kramar till dig <3

Svar: Ja, det är otroligt skönt att åka till stallet några timmar varje dag, då får man andas en liten stund utan ana. Min dag har varit bra :) kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela