blondehair.blogg.se

Barbacka ridning

Publicerad 2015-05-24 13:19:41 i Allmänt,

Hej!
Imorse åkte jag och mamma ut till stallet. Jag var taggad på att rida ett dressyrpass barbacka idag så det var det som gjordes. Grundplanen var att jobba henne i en högre form vilket jag gjorde och som faktiskt gick riktigt bra. Nobless går oftast bättre när jag rider barbacka och det tror jag dels beror på för att jag verkligen får med hela ryggpartiet hela tiden. Eftersom vi båda är lite beniga.. så gör det extremt ont när hon inte får med sig ryggen vilket också gör att jag känner det lättare och kan korrigera det. Vi hade med oss kameran till stallet och det blev några härliga bilder. Bjuder på en här nedan så kommer resterande upp imorgon!
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-05-24 18:10:25

Åh så himla härligt det ser ut med ridningen! Red själv förut en liten period då jag precis insjuknat men just ridningen var min fristad och något jag mådde så bra av att få utföra så jag tror jag ska ta upp det igen när jag mår lite bättre då jag verkligen mådde bra utav att få rida då tankarna var någon helt annanstans istället för att anorexin fick allt fokus :) Hoppas du mår bra vännen och att du haft en fin söndag <3 Stor kram och massa styrka till dig fina <3

Svar: Det är så härligt :) Håller verkligen med dig, stallet är en sån fristad. Man kan vara där utan massa krav, ute i naturen. Har man ångest finns det inget bättre än att sitta på hästryggen, eller bara ge min lilla tjej en puss på mulen. Ja, jag har haft en bra söndag, hoppas du också haft det, stor kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela