blondehair.blogg.se

14 maj

Publicerad 2015-05-14 17:04:09 i Allmänt,

Hej!
Idag börjar de flesta människors långledighet, men för mig börjar jobbet haha. Just idag hade jag bara ett 3h pass imorse (har eftermiddags/kvälls pass imorgon och på lördag och förmiddagspass på söndag) så efter jag hade jobbat åkte jag ut till stallet. Det är så himla fint vädet och jag red ut på min pigga lilla ponny. Det var flera andra hästar ute i skogen och även människor med hundar osv. vilket gjorde Nobless väldigt pigg, men det är bara kul när man märker att hon har sån livsenergi. Jag älskar att rida ut och ha en go podd på och bara låta henne galoppera med spetsade öron på de perfekta ridvägarna. Det är sån himla frihetskänsla och jag blir så himla motiverad på allt då. För tillfället är jag jättemotiverad att bli friskare och det är så skönt. Varje gång ångesten slår till så försöker jag tänka motargument och just nu fungerar det, me like.
Om en stund kommer min underbara bästis Linda hit på middag så det ska bli så kul. Vi har inte setts på snart 2 veckor så det är verkligen tid att ses.
 
Vi hörs!
Random bild på mig och min bror från USA som förövrigt är i Berlin nu under långhelgen, skönt för honom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela