blondehair.blogg.se

Tjejmiddag ikväll

Publicerad 2015-03-14 14:58:15 i Allmänt,

Hej!
Dagen började i stallet tillsammans med mamma. Red ett kort pass i paddocken (samt några minuter i anegen till det var vattning där). Det har ju varit frost under natten vilket gjorde att paddocken var lite frusen. Men Nobless var fin trots allt och efter det blev det lite avskrittning för hand. Mysig start på dagen och efter det åkte jag och mamma och köpte mat. ikväll kommer nämligen 6 fina tjejer hem till mig på middag eftersom jag har fyllt år. Det ska bli jättekul iallafall och jag är taggad. Nu tänkte jag måla mina naglar och ta det lite lugnt innan jag ska äta eftermiddags mellis och börja fixa inför middagen. Dom kommer inte förrän om 4h så det är hellugnt.
 

Bild från när jag fyllde 20år, förra året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela