blondehair.blogg.se

Thomas Sabo

Publicerad 2015-03-14 10:13:00 i Allmänt, Mode, Ur min garderob,

 
Något jag bland annat önskade mig när jag fyllde år var denna berlocken från Thomas Sabo. Tre fjädrar i guld, rose och silver. Det finns två saker som jag särskilt gillar med den. Dels att den innehåller alla tre grundfärger på smycken, jag hatar exempelvis att ha gulddetaljer på väskan men silver på smycken samtidigt som jag vill ha ett smycke runt halsen som jag kan ha dygnet runt. Det andra är att fjädrar står för frihet tycker jag. Och det är just det jag strävar efter att bli, fri. Berlockerna är vanligtvis till armbanden (har själv ett TS armband) men jag satte det på en silverkedja och tyckte det fungerade super! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela