blondehair.blogg.se

Slut i kroppen

Publicerad 2015-03-30 20:47:25 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag och är helt slut i kroppen. Det var tungt att gå upp imorse, med tanke på att det var sommartid. Jobbade hela dagen vilket ändå gick helt okej snabbt. Åkte bara hem och bytte om och åt lite snabbt innan jag åkte till stallet. På måndagar har jag dock lyxen att mamma fixar allt i stallet så åkte bara ut och red ett barbacka pass i manegen. Tog slut på min sista energi och jag är så trött nu, men jag älskar den känslan. Ponnyn gick bra och vi hade ett trevligt pass, mysigt att rida barbacka igen, det var ett tag sen.
Imorgon blir det ridning, långt möte med båda mina behandlare och träff med Emma. En bra dag med andra ord. Dock nervös inför sjukhus besöket och vägningen.
 
Nu ska jag fixa ett tidsinställt till imon och fortsätta se på Parneviks!
 
Gammal, mysig bild <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela