blondehair.blogg.se

Serier jag rekommenderar

Publicerad 2015-03-11 10:05:00 i Allmänt,

Jag är så mycket mer för serier än filmer (filmer är så långa). Här är några riktigt bra serier jag rekomenderar. Endel har jag sett på Netflix men då många går förtillfället på dom amerikanska sidorna gäller det att streama. 

Pretty Little Liars - Jag är väldigt lätt skärmd men denna serie är galet läskig. En hel del mord och klurigheter. Vem är A?
 
Gossip Girl - På Manhattan hittar man ungdomarnas elit. Dom rikaste. Festligheter och skandaler i ett.


Revenge - Emeliys pappa blev osyklidgt dömd. Alla som satte dit pappan ska nu hon sätta dit. Mycket hämd samtidigt som det är eleganta tillställningar.


Red Band Society - Svepte över denna serie på en helg när jag hade hempermisson. Handlar om ungdomar med lite olika sjukdomar inlagda på ett sjukhus. Tyckte den var lite underhållande när jag själv var inlagd.

Keep It Up With The Kardashians - Givetvis, realitys seriernas serie. Familjen kardashian. Sjukt underhållande och stilfulla systrar. De har även en del sidekicks som den senaste Khloé & Kourtney take the Hamptons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela