blondehair.blogg.se

Selfie till chefen

Publicerad 2015-03-27 12:36:18 i Allmänt,

Hej!
Det har varit dåligt med uppdatering det senaste. Igår direkt efter jobbet var jag och mina föräldrar iallafall iväg på en föreläsning. Det var min stallägare och en tjej i stallet som pratade om djur i rehabilitering. Tjejen som föreläste har också haft anorexi, legat inne där jag varit och blivit frisk tack vare sina djur bl.a. Kände så igen mig i vissa delar av föreläsningen och den var riktigt bra.
Dagen började i stallet. Var dock en dyster stämning då en hemsk grej hände där inatt.. ridningen gick iallafall rätt bra och det var skönt att få vara i stallet igen efter mina två stallfria dagar jag har varje vecka.
När jag var i stallet fick jag ett meddelande av min chef att jag skulle skicka en selfie till henne haha. Jobbar ju i chatten hemifrån imorgon och tydligen skulle det vara någon tävling för kunderna som krävde en selfie på mig, haha väldigt otippat. Nu ser jag på konståkning och om en timma så ska jag åka till östra för samtal. Ingen vägning idag iallafall så det är skönt. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela