blondehair.blogg.se

Magisk känsla

Publicerad 2015-03-16 21:14:38 i Allmänt,

Hej!
Nu är jag helt slut. Klockan ringde 05.50 för jag var tvungen att släppa pappa på landvetter innan jobbet. Jobbade nästan 9h och därefter åkte jag bara hem och bytte om samt åt lite snabbt innan jag körde ut till stallet. Jag har faktiskt en så snäll mamma att på måndagar åker hon ut och fixar allt + hästen när hon slutar. Nobless måste ju in från hagen och jag kommer ut försent om jag åker ut direkt efter ifall hon står kvar ute. Idag hade hovslagaren varit ute också, äntligen.  Red iallafall ett härligt kvällspass i manegen. Stundtals hade jag en riktigt magisk känsla. När hon hade en gång som en elithöst typ. herregud vilket swung i steget, galen go känsla. Sitta och trimma i en manege efter en lång arbetsdag är inte helt fel, underbart. 
 
Hann precis hem till 20.00 så har sett på Parneviks nu, riktigt kul o fint hus. Saknar Florida när jag ser det programet.
 
Bild från Miami beach som jag tog i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela