blondehair.blogg.se

Jobb, ridning och tidsinställda

Publicerad 2015-03-02 21:00:55 i Allmänt,

Hej!
Jag har som vanligt haft fullt upp idag. Dagen började med jobb hela den ljusa delen av dygnet. Det gick bra och timmarna gick faktiskt rätt fort. Direkt efter jobbet åkte jag hem och slängde i mig lite middag innan jag åkte till stallet. Mamma hade redan varit där och fixat allt så det var bara att slänga på sadeln, lyxigt. Ridpasset gick bra och jag har faktiskt haft tre riktigt bra ridpass på raken nu, härligt. Så imorgon bitti blir det ut och klättra och låta henne sträcka ut sig i lite snabb galopp, det ska bli kul. Efter det kommer även veterinären och ska kolla på henne tänder samt att vi ska diskutera sommaren. Jag har möte på sjukhuset efter det imorgon och eventuellt blir det träff med Idah efter Östra.
Nu ska jag förbereda ett tidsinställt inlägg till imoron och sedan blir det kvällsmat time samtidigt som jag antar att det blir ett parti maxi yatzy som vanligt med mina föräldrar haha.

Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela