blondehair.blogg.se

3 dagars ledigt och NK häng

Publicerad 2015-03-05 20:24:31 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis kommit hem och satt mig i soffan. Jobbade ju till 17 och sedan åkte pappa och jag in till stan. Vi var inne en lång stund på NK, eftersom jag fyller år om en vecka. Sedan åt vi lite sushi innan vi gick förbi Åhlens och deras sminkkväll innan vi nu åkte hem. Nobless vilar idag och vi har satt upp röd service då mamma är på Rondo hela kvällen med jobbet och mina föräldrar och läkare tycker att 5 dagar ridning i veckan är tillräckligt för min kropp förtillfället... 
Imorgon ska jag iallafall till stallet på morgonen och efter det ska jag till östra och möte med min psykolog. Planen är också att träffa Emma på stan en stund efter mitt möte. Sån tur är har jag ingen vägning imorgon. Men nu tänkte jag göra ett par tidsinställda inför imorgon.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela