blondehair.blogg.se

Vilse i skogen

Publicerad 2015-06-17 20:12:17 i Allmänt,

Hej!
Min dag började rätt kaotiskt haha. Jag åkte ut till stallet i vanlig ordning eftersom jag är ledig på onsdagar. Mamma hade sagt att några i stallet hade hittat en ridslinga runt kohagen och tänkte att den kunde vara lagom att promenera idag då vi båda skulle ta det lite lugnt. Men med mitt lokalsinne funkade det givetvis inte. Vi kom in mitt i skogen och helt plötsligt var vi på en asfalltsväg - mitt ute i ingenstans! Enligt min telefon var det en mega lång bit tillbaka till stallet och gick en bit innan jag hittade en gård jag kunde fråga om vägen. Hon blev förvånad när jag sa var jag var ifrån haha.. ringde mamma som fick sitta med en karta via jobbet haha och efter en promenad som blev dubbelt upp vad vi planerat kom vi tillslut hem. Kanske inte optimalt men jag var ju tvungen att komma hem. Vi klarade oss iallafall från regnet och kom hem hela och ponnyn var ändå pigg så får vara nöjd. Åkte in en stund till stan sedan och åt lunch o shoppade innan jag åkte till Alin. En gammal klasskompis som är återförsäljare/konsult för MaryKay. Så sminkade mig lite med deras mineralsmink. Det var väldigt kul att testa det iallafall och vi hade väldigt mysigt. Kommer lätt testa mer produkter därifrån. Hittade även ett superfint läppstift som jag köpte men får hem om ett litet tag. Åkte därefter och hämtade mamma och köpte mat samt blommor till en blomsterkrans på fredag innan vi åkte hem och åt. 
Här kommer dagens 3 +
* Min shopping idag, älskar att shoppa och fyndade lite.
* Sminkningen hemma hos Alin, kul, lärorik och mysig.
* Jag åt sushi till lunch. Så himla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela