blondehair.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-15 09:52:36

Åh vad kreativt att göra som ett litet kollage på vad du ska göra i veckan. Blev himla sugen att själv göra ett liknande nu bara för det haha. Dock har jag ju inget direkt planerat så mitt schema skulle väl se tråkigt ut hehe så jag sparar mig tills jag har något "vettigt och intressant" att dela med mig utav hihi. Hoppas du mår fint idag vännen och att din start på veckan börjat på bästa möjliga sätt <3 Massor med kramar till fina dig <3

Svar: Hehe, ja tycker det är lite kul att pyssla ihop sånt :) att kämpa mot anorexin är ett heltids krävande schema bara det <3 ja, dagen idag har börjat bra idag vilket var skönt då den avslutades i massor med ångest. Hoppas din dag började bra. Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela