blondehair.blogg.se

Vad jag saknar usa

Publicerad 2015-06-25 09:16:00 i Allmänt,

Härom dagen när jag jobbade i chatten satt jag och några kunder och snackade om olika ställen i usa. Då kände jag verkligen hur mycket jag saknar det landet. Förra sommaren var jag ju i New York, Florida (Tampa och Miami) samt Los Angeles. Tidigare har jag också varit i Los Angeles. Min bror pluggar ju i LA och min ena faster bor även där så mina föräldrar var nere o hälsade på min bror (och faster) även under förra hösten. Då var jag dock väldigt sjuk och fick inte följa med. Vi planerar att åka ner igen i okotber/november iår och då åka till LA och Vegas. Då jag aldrig varit i Vegas vill jag jättegärna dit. Enda kravet för mina föräldrar att åka med mig ner är att jag är någorlunda frisk och i en stabil vikt. Det är verkligen en grej som motiverar mig och jag är helt inställd på att åka ner i höst. Så taggad. Vad jag saknar det. 
 

Bästa New York, min favoritstad. Ska garaterat tillbaka hit, många gånger om.


Underbara Miami, så himla himla härligt. Understa bilden är utsikten från vårt makalösa hotellrum.


Översta bilden är från min brors skola, understa är från min fasters pool 2008 haha.
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-25 18:23:34

Åh jag kan tänka mig du saknar det landet mycket då dom har allt man kan tänka sig därborta ju. Har tyvärr aldrig varit där själv men skulle mer än gärna vilja åka dit och uppleva alla sevärdheter som finns att uppleva. Verkligen ett drömresmål jag har <3

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-25 18:24:04

Åh jag kan tänka mig du saknar det landet mycket då dom har allt man kan tänka sig därborta ju. Har tyvärr aldrig varit där själv men skulle mer än gärna vilja åka dit och uppleva alla sevärdheter som finns att uppleva. Verkligen ett drömresmål jag har <3

Svar: Ja, rekommenderar verkligen USA. Världens bästa land, har allt <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela