blondehair.blogg.se

Trevlig måndag

Publicerad 2015-06-08 21:36:19 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej!
Nu har jag precis fixat ett tidsinställt inlägg för imorgon (kommer två, fixade ett igår) och ska strax fixa iordning morgondagens mat samt kvällens sista mål. Dagen har bestått av jobb och stall, som vanligt men jag har varit på bra humör och haft en bra känsla. Tänkte i vanlig ordning dela med mig av dagens 3 positiva;
- Jobbdagen idag gick jättefort, kändes inte som jag var på jobbet många timmar trots att jag jobbade heldag som alltid.
- Jag fick reda på att min kusin väntar barn och att jag i oktober ska få mitt första kusinbarn. Obeskrivlig glädje. 
- Min stallkväll, som vanligt. Mår så himla bra i stallet och idag red jag o ponnyn ett dressyrpass som gick riktigt skapligt, nice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela