blondehair.blogg.se

Till håret

Publicerad 2015-06-17 09:38:00 i Allmänt, Shopping,

Nu har jag ju använt Maria Nilas produktserie Volume i ca 2 månader. Jag har inte känt någon mega förändring direkt och tycker att mitt hår kan bli rätt livlöst. Blev rekomenderad detta balsamet (köpte schampoot också) av min kollega som är utbildad frisör. TIGI Bed Head, Recovery serien, jag behöver ju lätta produkter då mitt hår är rätt långt och ganska tunnt. Hoppas verkligen detta gör underverk. Min kollega hade inte testat deras inpackning och visste inte mycket om det så tänkte att jag ska testa något annat märke på inpackningen. Ska spana på Åhléns tänkte jag. Dessutom behöver jag en ny hårolja. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-17 09:53:01

Åh vad kul med nya hårprodukter. Skulle också behöva testa lite nytt då mitt hår också behöver rejäl omvårdnad och uppfräschning för att det ska återhämta sig på bästa möjliga sätt. Har inte testat dessa produkter innan men hört mycket gott om dom så jag är sugen att testa själv också och se vad det kan ha för påverkan på mitt hår :) Massor med kramar <3

Svar: Ja, håret är ju en av delarna på kroppen som tar stryk när man har anorexi. Tycker verkligen du ska unna dig lite hårprodukter! Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela