blondehair.blogg.se

Ta vara på livet

Publicerad 2015-06-28 23:23:59 i Allmänt, Dagens 3 +,

Dagen har gått i vågor men var rätt kass i början men det har sakta men säkert vänt och jag mår bra nu och är i positivt mode. De senaste dagarna har jag verkligen tänkt på hur skört livet är då en tjej jag träffat många gånger inom ridsporten skadade sig så illa vid en framhoppningen i fredags så hon avled. Endast 17 år gammal, så himla tragiskt så jag finner inga ord! Vila i frid Hanna! Det är helt galet och man inser hur snabbt livet kan förändras. Dessutom tror jag varenda hästmänniska fick sig en extra tankeställare, olyckan var verkligen framme men det kunde vara vem som helst. 
I svåra stunder ska man givetvis sörja, men jag tror samtidigt att man ska försöka fokusera på dom ljusglimtarna som finns i livet för att hitta något hopp. Detta är jag tacksam med över min söndag iallafall:
* Vi fick ihop ett bra schema för stallet i juli månad då servicen är "stängd".
* Det blev många fina bilder idag, ytligt efter ett sånt här inlägg men, men. En ljusglimt för mig.
* Människorna i min omgivning är så himla bra, världens bästa och jag hade inte orkat med min anorexi kamp utan dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela