blondehair.blogg.se

Sushi med Nathalie

Publicerad 2015-06-20 14:49:34 i Allmänt,

Hej!
Himlen är oskyldigt blå utanför fönstret och jag är på bra humör och känner mig stark. Motiverad att bli frisk. Dagen började i stallet där jag red ett dressyrpass på min sessi vilket gick bra. Sedan åkte jag in till stan och åt sushi med Nathalie. Igår fick jag verkligen en tankeställare och är så redo att utmana min anorexi. Så idag åt jag 10 bitars sushi vilket jag inte ens minns när jag åt sedan. Man måste utmana för att vinna. Det var iallafall gott och väldigt trevligt och nu när jag väl är motiverad till allt ska jag kika på smink, kläder och väskor. Mode är verkligen det jag brinner för och tycker är fantastiskt kul och det jag vill jobba med i framtiden. (Ska ju utbilda mig till makeup artist i höst) men när jag mår dåligt tappar jag ofta motivationen till allt (när det är illa..). Men nu jäklar! Ikväll blir det hemmahäng med min bror och imorgon jobb och stall. Låter bra tycker jag!
 
Dagens look // Kjol o blus -Zara // Väska o armband - Marc Jacobs // Solisar - Rayban //
 
Dagens lunch, muuums

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-20 18:40:52

Fina vännen vad glad jag blir att läsa att du mår bra och känner dig motiverad! Det gör mig så himla glad ska du veta. Livet är så mycket mer värt att leva när man mår bra och är frisk! Det är en ynnest att få kunna njuta av livets goda igen och ta till vara på varje dag som kommer och se det som ett nytt äventyr och vi kommer komma dit en dag - tro mig! Bara vi aldrig ger upp trots att det ibland känns hopplöst så kommer vi bli friska och fria till slut och jag är övertygad om att allt slit kommer vara så värt det i slutändan då vi får må bra igen på riktigt <3

Så himla god din lunch såg ut också! Var alldeles för längesedan jag själv åt sushi nu. Måste ha varit drygt ett år sedan vilket är skamligt! Måste göras om snarast :) Kramar till dig <3

Svar: Tack så mycket :) ja livet har så himla mycket att erbjuda , ohja vi kommer verkligen komma dit en dag <3
Sushi är verkligen så gott, tycker verkligen du ska äta det snart 😘😘
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela