blondehair.blogg.se

Strålande sol

Publicerad 2015-06-30 12:56:00 i Allmänt,

Hejsan!
Just nu sitter jag och äter lunch efter en härlig morgon i stallet. Var verkligen supertrött när klockan ringde imorse, men väl i stallet träffade jag Märta, solen strålade och Nobless var så pigg under vår uteritt. Tog det lugnt utan någon press vilket gjorde min morgon väldigt bra trots min trötthet. När lunchen är uppäten tänkte jag se på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars som släpps idag, sedan ska jag fixa min middag jag ska ha med mig till min farbror (haha., illa) och därefter göra mig iordning och åka till stan. Tänkte att man kanske kunde få lite fina outfitbilder idag också när solen skiner och det inte är lika stressigt som dagarna vi fotar innan jobbet.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Publicerad 2015-06-30 13:49:00

Låter ju som en jättehärlig dag! och tack så jättemycket! :D Jag ligger mellan 220-250 unika varje dag :) Kram!

Svar: Ja, det är en härlig dag. Hoppas du har en bra dag med :) kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela