blondehair.blogg.se

Stallfri = bästishäng

Publicerad 2015-06-25 22:36:45 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från min underbara bästis Linda efter att ha hängt några timmar där så jag ska strax äta kvällsmat. Efter jobbet idag hade jag faktiskt en stallfri dag då mamma ville det så vi hade röd service. Åkte därför bara hem och åt en snabbis innan jag tog en liten promenad till L, via grannklubben för att hämta upp en grej. Fick verkligen nostalgi när jag gick till stallet och till Linda. Man passerar ju stallet där jag stod i många år innan och klubben har jag både tränat på, tävlt för och suttit i styrelsen. Alltså varit aktiv på i många år. Solen sken och jag lyssnade på massa musik. Det var verkligen skönt. 
Dagens 3+
* Idag kändes det som fredag eftersom jag jobbar hemifrån imorgon.
* Åt min favoritmiddag, så gott.
* Min kväll med bästis. Vi pratar verkligen om allt. Så underbart.
 
 
Bild Linda tog på mig på en hoppning på SA 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela