blondehair.blogg.se

Söndag och freeport

Publicerad 2015-06-14 17:28:21 i Allmänt,

Hej!
Min söndag har hitills varit rätt bra. Jag och mamma började dagen i stallet där jag red ut en sväng med min sessi. Vi galopperade massor och hon var riktigt fin. Så himla himla härligt. När vi kom hem gjorde vi oss iordning och käkade lite lunch innan hela familjen åkte ner till Freeport. Det blev lite hårprodukter samt ett galet fynd på Filippa K för min del, så jag är nöjd. Hade dock tänkt utmana mig med sötfika.. och klarade inte riktigt det men köpte en proteinbar från Delicato med punchrulle smak haha, så lite utmaning blev det allt. Kommande vecka har jag mycket roligt att se fram emot och den enda dagen som är oplanerad är faktiskt midsommar själv. Får se om jag  hänger med kompisar eller om jag går ut o äter middag med mina föräldrar. Nu ska jag iallafall förbereda lite tidsinställda inför veckan och sedan börja greja med middagen.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela