blondehair.blogg.se

Sommarfrågor

Publicerad 2015-06-21 14:27:00 i Allmänt,

Sommaren är här! Vad ska du göra nästa vecka?
Nästa vecka ska jag jobba, rida, till sjukhuset, träffa vänner och kanske se på Volvo Ocean Race. 
 
Tre saker du vill göra i sommar.
Sola, äta goda saker, festa
 
Tre saker du INTE vill göra i sommar.
Frysa, ha ångest, ha tråkigt
 
Vad blir din sommarplåga 2015?
Måste väl säga Axwell Ingrossos Sun is Shining
 
Vad grillar du helst?
Kött/kyckling och grönsaker. Muuums.
 
Vad är sommarmat för dig? 
Goda sallader med grillad kyckling typ. Jordgubbar, melon och annat färska mumsigheter. 
 
Sommarjobb - ångest eller glädje? 
Jag skulle säga glädje. Goa arbetskamrater och cash. 
 
Vad är din värsta sommarinsekt?
Getingar och mygg.. sen är inte fästingar särskilt nice heller.  

Vilka böcker ska du läsa? 
Läser verkligen aldrig böcker, så det blir nog bara lite modemagasin och bloggar för min del. 
 
Har du tänkt besöka några särskilda platser? 
Vi ska ner till Köpenhamn, annars blir det nog att hålla sig på västkusten och åka runt lite här. 
 
Vad är det somrigaste plagget du har?
Oj, haha. Det var inte lätt. Kanske en vit spets/blomaktig klänning från Abercrombie som jag hade på min student.
 
Sommarregn - ja eller nej? 
Om man sitter inne och redan vart i stallet är det väldigt mysigt. 
 
Har du tänkt utmana dig själv i sommar? 
Enkelt svar, japp! Ana ska krossas, bit för bit!

Och till sist - din bästa sommarrutin! 
Är rätt dålig på att ta hand om min kropp, men i sommar måste jag dricka mer vatten och smörja in huden. Mitt hår får mer de produkterna det behöver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela