blondehair.blogg.se

Skönaste skorna

Publicerad 2015-06-13 15:59:15 i Allmänt, Mode,

Jag är en sån person som får skoskav och blåsor bara genom att titta på nya skor. Det finns dock undantag, och det bevisar dessa underbara skorna nedanför. Mina fötter går som på moln i dessa, och dessutom är de ju väldigt snygga också: 
- UGGs. Dom skönaste och varmaste skorna som finns. Jag har både svarta, bruna och gråa i olika modeller, men till hösten behöver jag nya svarta då dom börjar bli riktigt slitna. Mina UGGs har jag köpt utomlands, Australien, USA och London. I Göteborg finns dom lite överallt, NK, Fiorucci och Raglady exempelvis.
- TOMs. Fantastiskt sköna espandrillos. Jag har dom i brunt och svart. Dom har dessutom one for one. För varje par som köps skänks ett par till utsatta barn. I Göteborg finns dom att köpa på NK.
- Lauren Ralph Lauren. Underbara ballerinas. Jag har dom endast i svart men kommer nog köpa minst ett par till. Finns att köpa på NK.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela