blondehair.blogg.se

Sephora i Göteborg

Publicerad 2015-06-24 17:34:39 i Allmänt, Smink,

Äntligen, som jag längtat. I slutet av juli (beräknas) Sephora tillslut öppna i Göteborg. Butiken som har allt inom smink, det behöver Göteborg om något. Med tanke på att jag dessutom ska läsa till Make Up artist till hösten och kommer vara i stort behov av mycket sminkutbud så blir det perfekt. Märken som exempelvis Anastasia Beverlyhills finns ju i litet utbud här i stan annars och förtillfället är jag på jakt efter Contour kitet och sedan Brow palett. Bobbi Brown är ett märke jag älskar men Åhlens har inte supermycket av dessa tycker jag så hoppas det kommer in ett ännu bredere sortiment. Jag kommer vara stammis. Can´t wait!
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-24 18:31:07

Men gud vad roligt att dom ska öppna! Så jäkla kul med smink ju och när man har ett stort utbud med massa bra produkter att välja bland så kan det ju inte bli annat än bra! Önskar den butiken kunde öppna här hemma där jag bor också då jag precis som dig är sjukt intresserad av smink och make up! Så roligt att du ska plugga det i höst också! Kommer passa dig perfekt :) Massor av kramar till dig <3

Svar: Ja, när utbudet är bättre är det så mycket roligare :D Har ni mycket butiker där du bor? Mm, det ska bli superkul! Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela