blondehair.blogg.se

Resa bokad

Publicerad 2015-06-23 21:40:39 i Allmänt,

Mitt dagliga kvällsinlägg kommer här som vanligt..
Dagen har varit precis som den brukar, jobb och häst. Jag och mamma hade en väldigt mysig kväll i stallet med en uteritt i skogen och massa galopp på min lilla tjej. Påväg tillbaka fick jag dock meddelande att en tränare jag känt i många år (dock aldrig ridit för men träffat flera gånger i veckan under flera års tid) nu gått bort. Riktigt tragiskt.
Vi har precis bokat hotell för en weekend i Köpenhamn om ett par veckor, för att byta ämne till något som är betydligt roligare. Imorgon är jag ledig från jobbet i vanlig ordning (onsdagar ni vet) vilket kommer att spenderas i stallet, på stan och på sjukhuset. Är så nervös inför vägningen imorgon. Efter det har jag och mamma samtal med min behandlare. Det blir nog bra..
Jag tappade precis all min fantasi över vad jag ska skriva nu så här kommer dagens 3 +:
* Att vi har bokat en weekend till Köpenhamn, Ska bli så skönt att få komma bort ett par nätter.
* Jag betalade precis sista delen av anmälningsavgiften för min Makeup artist utbildning, jag älskar att betala saker i himla god tid. Får panik över sånna som betalar fakturor sista dagen.
* Min ponny. Hon gör mig så himla lycklig. Att vara nära henne är tusen gånger bättre än alla världens piller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela