blondehair.blogg.se

Rastlös

Publicerad 2015-06-29 21:42:46 i Allmänt,

Godkväll mina vänner!
Idag har jag verkligen tagit det lugnt, men det kliar verkligen i hela kroppen på mig. Jag blir så otroligt rastlös av att bara sitta och se på serier. Helt galet. Jag gjorde en sminkning en stund iallafall och så lagade jag även middagen till familjen. Det är väl så långt min fantasi tog sig efter dagens stallbesök. Men jag tror det var bra för min kropp att bara vila idag. Imorgon blir det relativt späckat igen. Hästen och stallarbetet ska givetvis fixas i vanlig ordning, sedan ska jag möta upp Linn på stan och äta eftermiddagsmellis. Därefter ska jag raka vägen till min farbror. Min farmor och farfar firar nänligen 60-årig bröllopsdag. Så himla häftigt och givetvis ska man vara på plats. Eftersom jag är drottningen själv på att planera så har har givetvis förberett några tidsinställda inlägg för morgondagen, dessutom så kommer jag att ha med mig kameran under kvällen så det kommer även komma lite färska bilder. Strax är det dags för dagens sista mål. Tänkte äta kvarg med müsli, äpple och kanel. Det är så himla mumsigt, här nedan bjuder jag på en bild när jag åt det härom dagen. Det såg så gott ut då att jag bara vara tvungen att fota haha.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-30 15:50:39

Hej du har en jättefin blogg 😊hur mycket kvarg och müsli tar du eller tar du bara på måfå?

Svar: Tack så mycket 😊 brukar äta 4dl kvarg och 1dl müsli 😋
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela