blondehair.blogg.se

Ponnyn har nya skor

Publicerad 2015-06-29 13:05:10 i Allmänt,

Hej!
Idag ringde klockan 7.15 min första semesterdag, kul.. Hovslagaren skulle nämligen komma 9.45 och jag ville hinna rida innan. Vanligtvis har jag inga problem alls att gå upp tidigt, men idag var jag riktigt trött. Väl i stallet red jag iallafall ut en timma i skogen och Nobless var trevlig. Vi galopperade mycket och hon tyckte det var så kul och frustade så nöjt. Under tiden P skodde min lilla tjej så fixade jag allting. Nu när jag har kommit hem har jag bara hunnit duscha och äta lunch. Vet ni, till lunch åt jag ketchup till mina köttbullar. Har inte ätit det på åtminstone 1,5år så är känner mig duktig. Det är utmaningar som gör än frisk.
Igår blev det inget serietittande som jag sa då jag inte hann det men nu tänkte jag bara sätta på lite serier och ta det lugnt. Har inga planer mer för dagen, eventuellt om Linda kommer förbi ikväll bara annars ska jag endast chilla. Det ska bli så himla skönt med en dag att bara kunna slappa. Det behöver min kropp.
Dags för Rich Kids of Beverly Hills ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela