blondehair.blogg.se

Överlag, en riktigt bra dag

Publicerad 2015-06-10 21:23:18 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll mina vänner!
Min kväll har varit lugn, fotat lite inlägg inför bloggen annars har jag mest slösurfat för att hitta inspiration samt vunnit ett parti yatzy haha. När jag kom hem från läkaren var jag på så himla bra humör, kom på typ tusen positiva saker med dagen då haha. Sedan fick jag en liten dipp runt middagen men fick i mig allt som planerat och nu är jag rätt glad och tacksam igen. Morgondagen bjuder på jobb och sedan en uteritt med min prinsessa på kvällen. Jag har chatten största delen av dagen, god lunch och klädseln fixad så det känns väldigt bra och jag är taggad.
Här kommer dagens 3 +
* Hade en så härlig stallmorgon imorse, ett bra dressyrpass samt ett motiverande snack med en av hästägarna i stallet. Jag är verkligen omringad av människor som bryr sig.
* Dagens läkarbesök. Vikten var lite upp. Jag träffade E (och även J), två fina tjejer. Körde även hem E en bit, bästa bästa. Sedan sprang jag även på två av mina favoritsköterskor från när jag var inlagd så hann även prata lite med dom.
* Shoppade lite på stan idag (en sak var nedsatt utan att jag ens visste om det) samt fick hem ett paket på posten. Kommer visa dessa saker i två olika inlägg.

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-11 09:51:33

Så himla härligt att höra att du hade en så bra och fin dag igår vännen <3 Det glädjer mig att du kan ha dina dagar då allt känns lite bättre och lättare. Det behövs verkligen i den här tillfrisknadsprocessen då måendet är så viktigt för att orka kämpa! Skönt att du kunde återfinna kraften igen efter middagen och dippen som tillkom. Ibland blir det så att man har haft en bra dag och sedan slår det om bara sådär och blir jättejobbigt. Skönt att du kunde finns styrkan och motivationen igen efter det. Du är så stark min vän. Stor kram <3

Svar: Ja verkligen, det gör allt lättare när man mår bättre! Hoppas din dag blir bra, massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela