blondehair.blogg.se

Nu tar jag helg

Publicerad 2015-06-12 22:07:14 i Allmänt, Dagens 3 +,

Shit vad svettig min kväll har varit med jobbet. Det blev fel i en kod med bonusar idag så har gjort typ tusen bonusar manuellt, och massor med kunder som frågat. Men dom allra flesta är så förstående och berömmer mig för att jag gör det jag ska snabbt och vänligt, kul att höra! Nu ska jag ta helg på riktigt, göra iordning mitt kvällis och sätta på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars innan det är sovdags. 
Här kommer dagens 3+
* Hade ett bra samtal idag på sjukhuset med min behandlare, skönt.
* Ponnyn gick ett pass för en hel miljon idag, så himla fin var hon.
* Alla mina positvia, snälla kunder. Det gjorde att jag inte bröt ihop helt när det var som stressigast haha.
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-13 19:09:34

Så himla skönt att höra att samtalet med din behandlare gick bra och att du fick sagt det du ville säga <3 Alltid skönt att få ur sig det man går och tänker på och sedan kunna "släppa det" helt och hållet och enbart ta det lugnt och njuta. Stor kram till dig <3

Svar: Ja, visst är det :) har du en bra behandlare som du träffar ibland? Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela