blondehair.blogg.se

Nu har solen äntligen tittat fram

Publicerad 2015-06-04 21:06:24 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll!
Jobbet idag var extremt lugnt. En av mina lugnaste dagar under alla år jag varit där haha. Men med goa kollegor och lite musik så flöt dagen fram. Kvällen spenderades som vanligt i stallet. Mamma hade varit snäll och tagit in Nobless samt fixat allting så när jag kom ut var det bara ridning som stod på schemat. Stundtals var hon riktigt fin och stundtals hade jag en hel häst i högertygeln.. nu ska jag iallafall fixa morgondagens lunch/mellis lådor, dagens kvällsmat och spela yatzy.
 
Dagens 3 +
* Solen har tittat fram, mår så mycket bättre när solen skiner. Blir motiverad till allt typ.
* Jag fick ett tidigare pass imorgon (30min) men det passar mina tider mycket bättre, gött.
* Jag står verkligen i ett så underbart stall, världens bästa människor som stöttar, peppar och är allmänt trevliga,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela