blondehair.blogg.se

Nu är jag glad!

Publicerad 2015-06-26 22:08:00 i Allmänt, Dagens 3 +,

Här kommer dagens 3+, nu ska jag äta kvällsmat och se på Rich Kids of Beverly Hills haha.
* Jag har äntligen semester, älskar mitt jobb men det ska bli så skönt med ett par veckors ledighet.
* Solen har strålat idag och jag gick barbent för första gången för iår, utan att frysa dessutom?!
* Min goda vegetariska middag. Linsbiff, hummus, morötter och kokosmjölk. Galet gott!
 Bild från när jag var ca 13år, hade sommarlov och galopperade barbacka på ängar. Mysigt.

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-27 10:15:31

Åh vad glad jag blir att läsa att du mår bra vännen! Det glädjer mig något oerhört mycket och du förtjänar att må bra ska du veta <3 Skönt att du har semester nu också och kan få njuta av lite välbehövlig ledighet. Hoppas bara värmen kommer till oss snart också då det inte varit någon sommar hittills att tala om tyvärr :(

Lät riktigt gott med din vegetariska middag också! Äter det själv alldeles för sällan så skulle vara roligt att testa på din paradrätt här hemma också och styla för familjen hihi! Vet ju dock inte hur man lagar det så om du har lust får du mer än gärna lägga ut receptet så jag själv kan prova hihi :)

Massor av kramar till dig <3

Svar: Ja det ska bli så skönt med ledighet :) Verkligen, värmen måste komma snart annars blir jag galen haha. Linsbiffarna är faktiskt köpta på coop, från märket Hälsans Kök, supergoda. Hummusen är också färdigköpt men man kan ju bara mixa kikärtor, vitlök o olja så får man en smaskig hummus. Så det är inte så svårt som det låter haha.
Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela