blondehair.blogg.se

Nattshopping och jobb

Publicerad 2015-06-05 10:13:09 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag på jobbet och har chatten. Igårkväll när jag låg i sängen med mobilen råkade jag spontanköpa ett sminkborstset. Men det var galet billigt och i gethår såklart, så hoppas de håller. 
När jag har skrivit klart detta ska jag äta mellis i form av keso o äpple. När jag jobbar äter jag ju 6 mål (på hela dagen) så det är bra. Ikväll ska jag på studentmottagning så det kommer komma bilder från det samt dagens + kvällens outfit såklart, men i eftermiddag kommer gårdagens haha. Alla dessa outfitbilder.. 
Time for mellis!

Kommentarer

Postat av: Skogsraah ☾

Publicerad 2015-06-05 11:36:51

Kul med shopping :)

Svar: Visst är det :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela