blondehair.blogg.se

Morotstorn

Publicerad 2015-06-30 09:43:00 i Allmänt, Mat/Recept, Ätstörning,

Då anstränger man sig för bloggen, när man staplar sina morötter i ett torn, det ni! Denna vegetariska favorit åt jag i fredags och även i söndags till lunch. Linsbiff från Hälsans Kök (super duper god), hummus (mums!) och morötter. Till det drack jag givetvis kokosmjölk.
Jag vet att det kanske är lite "lite" för en lunch och att den bör innehålla mer kolhydrater. Men (särskilt) lunchen har jag som tidigare nämnt extremt svårt för kolhydrater på utan jag brukar kompensera upp det med väldigt stora mellanmål och kvällsmål, vilket passar mig mycket bättre. Så vill ni ha mer kohydrater till denna rätt rekommenderar jag bulgur, det tror jag passar toppen!

 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-06-30 12:37:19

Åh mums vad gott det där ser ut! Har aldrig testat någon rätt från Hälsans kök innan men har hört många som rekommenderar deras rätter så ska definitivt kolla in vad dom har att erbjuda och testa på själv också! Tycker du löser det på ett ypperligt bra sätt då du själv säger att du har extra svårt för kolhydrater till lunch och att du då istället äter lite mer rejält till kvällsmålen och mellanmålen. Man ska göra det som känns bäst för en själv och som funkar! :)

Tusen kramar till fina dig <3

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra, linsbiffarna är supergoda :) Ja, precis man får hitta den metoden som passar för sig själv och som man mår bra utav :) Massor med kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela