blondehair.blogg.se

Måndag och midsommarveckan

Publicerad 2015-06-15 21:20:09 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll mina vänner!
Sitter som vanligt och förbereder ett par tidsinställda inlägg innan jag ska göra iordning morgondagens mat + kvällsmaten. Dagen har bestått av jobb och ridning. Båda gick bra tycker jag allt. Fick dock ett samtal förut av min behandlare A som sa att hon inte kunde vara på sjukhuset imorgonbitti, jag fick erbjudade att träffa S istället vid 14.30 men då det är mitt under mitt arbetspass hoppar jag det. Fick åka upp o väga mig på morgonen om jag ville men får jag inte träffa någon av mina behandlare orkar jag inte göra det. Dock innebär det att jag inte kommer ha vägt mig  på 2 veckor och jag har inte haft ett sånt långt uppehåll på vågen sen jag var i usa för ett år sedan. Så det är väldigt blanade känslor men jag försöker att se det som en positiv utmaning. 
Här kommer dagens 3 +
* Jag kom ihåg att beställa nya linser (utan att ens ha gjort en notis på min telefon). Min hjärna har fortfarande minneskapacitet haha. Nej men jag behöver nya så det är alltid bra när det är beställt.
* Prisessan Madeleine födde sin prins (bokstavligen). Så kul med en ny kunglig bebis. 
* Jag sitter just nu avsminkad i glasögon, nyduschad och dessutom känner mig smal och trött i kroppen. Bästa känslan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela