blondehair.blogg.se

Läkarbesöket idag

Publicerad 2015-06-10 16:54:06 i Allmänt, Ätstörning,

Idag var ju som sagt på östra igen. Vågen var ett par hekton upp och puls o blodtryck lite bättre så jag var glad. Vill ju skynda långsamt men hade blivit besviken om vågen varit nedåt igen då jag är trött på den här skiten nu och vill ha ett liv. Idag slog det mig väldigt tydligt att om jag vill bli frisk så får jag kämpa som ett as och då är lösningen/medicinen mat. Samma sak om man vill ta en examen, då får man slita som ett as genom att plugga. Jag har alltid varit väldigt målmedveten och alltid velat prestera. Jag har så himla mycket planer för framtiden och då ska inte en ätstörning komma i vägen för mina drömmar. Vill man något får man kämpa, oavsett vad det är Och jag vill himla mycket grejer, det kommer vara jobbigt men värt det. Det vet jag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela