blondehair.blogg.se

Kransen fixad

Publicerad 2015-06-18 21:37:28 i Allmänt, Dagens 3 +,

Hej!
Som vanligt är min vardag stressad och jag har precis hittat lite tid för att blogga innan det är kvällsmat dags. Jobbet idag var faktiskt riktigt segt. Mådde faktiskt skitdåligt, frös, hade huvudvärk, måde illa och var väldigt yr. Stundtals kändes det som jag skulle svimma.. hade nog lågt tryck gissar jag på. Hem och äta en snabbis innan jag åkte till stallet. Idag hade vi röd service (vilket innebär att allt var fixat, bara ridningen kvar) vilket jag var ytterst tacksam för. Var väldigt yr stundtals under passet men prinsessan gick grymt så jag är glad. Måste nog dock lyssna på min kropp mer och nästa vecka blir det nog en hästfri dag för att vila helt. Det behöver jag nog.. Hem och fixa min midsommarkrans och därefter in i duschen och nu sitter jag här.
Här kommer dagens 3 +
* Elfilten på jobbet. Har suttit med den på högsta värme hela dagen, så himla skönt!
* Kvällens ridpass, gjorde mig glad och jag fick allt lite energi. Mitt fina hjärta.
* Min midsommarkrans blev faktiskt ganska fin. Imon blir det photoshoot med ponnyn.. ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela