blondehair.blogg.se

Helt slut

Publicerad 2015-06-22 21:22:00 i Allmänt, Dagens 3 +,

Godkväll mina vänner!
Satte mig precis helt slut i soffan och ska förbereda några tidsinställda inlägg inför imorgon innan det blir kvällsmat och jag stupar i sängen. Jobbet flöt på idag, jag var rätt glad men dock väääldigt trött. När jag sedan satte mig i sadeln kände jag mig svimfärdig (trots att jag precis innan ätit middag) och tänkte att jag bara rider ett kortpass. Men jag trimmade i paddocken och hade smågrejer att jobba på så både jag och ponnyn var väldigt svettiga och trötta därefter. Det är så skumt för det känns verkligen som jag börjar bli tröttare/svagare i kroppen. Men samtidigt gör inte mitt hjärta ont förtillfället vilket gör att jag kör på. Dock börjar jag väl inse att jag bör ta det lugnare alternativt äta mer. Ska försöka få till en kombination. Har sagt till mig själv iallafall om vågen skulle vara ner på onsdag (hoppas verkligen inte det) ska jag ta en helt stallfridag på torsdag. Hoppas på att jag slipper det båda (nedgång och ingen ridning).
Dagens 3 + 
* Mitt kvällsmål kommer bestå av kvarg, müsli, färska jordgubbar och hallon. Can´t wait!
* Att jag fick lite ridtips från en tränare i stallet, alltid uppskattat. Man är aldrig fullärd inom ridsporten.
* Jag fick ha min lunch kl. 12.00 idag istället för 11.15(!) trots att jag gick på det tidigaste schemat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela